Punta Alta presenta la seva nova CRO: CROSSDATA

Es tracta d’un servei de CRO (Clinical Research Organitzation) que permet a Punta Alta ampliar la seva oferta amb una nova divisió orientada a la recerca científica.

Punta Alta, agència especialitzada en Màrqueting i Comunicació en salut, presenta la seva nova divisió de CRO (Clinical Research Organitzation). Crossdata permet a Punta Alta ampliar els seus serveis orientats a la recerca científica.

Crossdata actua com a consultora científica orientada a la indústria alimentària i farmacèutica. Entre els seus serveis, destaquen el disseny, coordinació i desenvolupament d’assajos clínics fase IV, estudis observacionals EPA (Post Autorització) i No-EPA, estudis epidemiològics i registres de pacients, així com enquestes d’opinió per a l’obtenció de resultats que serveixin de base científica per a posteriors accions de Medical Màrqueting i Medical Writing.

La incorporació d’aquesta nova eina al Grup de Comunicació, li permet accedir directament a les dades i disposar íntegrament dels resultats per facilitar i ampliar el seu posterior ús comunicatiu.

L’equip està liderat per la Dra. Montse Vidal, Directora de l’àrea Científica de Punta Alta amb més de 12 anys de trajectòria com Project Manager en CROs, i l’estadístic David Calbet, amb 5 anys d’experiència com a Director Estadístic en una agència de comunicació i 10 anys més en la gestió i desenvolupament de projectes en CRO.

Sumat a la llarga trajectòria de tot l’equip de Punta Alta, format per publicistes, creatius, periodistes, RRPP, metges, dissenyadors i especialistes en internet, aquest nou servei ofereix als clients de l’agència una major eficàcia en l’obtenció i explotació dels resultats en àmbits científics, socials i publicitaris.

Així, el Grup de Comunicació Punta Alta-Impulsa continua ampliant els seus serveis per oferir un assessorament més complet i de major qualitat a tots els seus clients.