Èxit de la nostra última campanya per M4 Pharma

Us presentem la nostra última campanya 360º per M4 Pharma, guanyadora d’un premi ASPID de Publicitat Iberoamericana de Salut i Farmàcia a la categoria Materials Digitals de Visita Professional.

La campanya respon al llançament de CystiPlus al mercat (complement alimentari a base de Nabiu Vermell Americà, D-Manosa i Ginebró per prevenir l’aparició de cistitis o reforçar el tractament antibiòtic).

Consta d’una sèrie de materials impresos utilitzats en visita professional + materials PLV, a més d’un vídeo 360º utilitzat en visita mèdica i farmacèutica per explicar de forma creativa el mecanisme d’acció del producte. Amb aquest audiovisual el professional sanitari podia veure en primera persona, com si es trobés dins d’una bufeta, un partit de futbol entre els 3 components de CystiPlus i el bacteri E.Coli, causant de la cistitis.

CREATIVITAT I NOUS CANALS: COMBINACIÓ GUANYADORA

ESTRATÈGIA

En un mercat amb alta competència com és el de la prevenció i tractament de les ITUS, havíem d’impactar de forma innovadora i generar un alt grau de record en els professionals sanitaris sobre un nou producte: CystiPlus

A la campanya de llançament vam voler trencar amb la imatge íntima i sensible que s’acostuma a donar a la dona en aquest tipus de productes, per aquest motiu vam presentar a 3 dones lluitadores, preparades per lluitar i guanyar. Aquestes 3 dones representaven a la vegada el triple mecanisme d’acció del producte, mecanisme que necessitàvem per comunicar al professional sanitari d’una manera notòria i que li permetés al mateix temps recordar el producte per augmentar la prescripció.

I quina millor manera per explicar-ho hi pot haver que viure-ho en primera persona?

PLA D’ACCIÓ REALITZAT

Uròlegs, ginecòlegs i farmacèutics podien veure mitjançant un vídeo 360º, ambientat com si fos una retransmissió esportiva, el combat de CystiPlus contra el bacteri causant de la cistitis. En aquesta retransmissió, a més de reforçar el posicionament de la campanya inicial, es repetia fins a 10 vegades el nom del nou producte, per la qual cosa s’augmentava el record de marca de forma natural.

A les visites mèdiques i reunions el vídeo es complementava amb diversos gadgets que reforçaven la idea del triple mecanisme, entre els que figuraven unes ulleres de VR plegables.

Es va notar un gran augment de la prescripció amb 10.000 unitats venudes.