CrossData, la CRO de Punta Alta, reforça el seu equip mèdic

Recentment hem incorporat a Punta Alta el Dr. Oriol Armengol com a Medical Adviser de CrossData, la nostra divisió científica orientada a la investigació. La seva experiència se suma a partir d’ara a la de la Dra. Montse Vidal, Directora Científica d’aquesta divisió, i a la de Salvador López, Director General de la CRO, tots dos amb més de 20 anys d’experiència dedicats a la investigació científica.

 
Armengol és especialista en Medicina Familiar i Comunitària i a més, té una dilatada experiència en comunicació en salut, incloent-hi comunicació científica escrita, elaboració de materials i implementació d’assajos clínics, així com en aspectes relacionats amb la farmacologia.

 
En la seva trajectòria professional ha buscat compaginar sempre el desenvolupament de la seva activitat com a Metge d’Atenció Primària i com a assessor en agències de comunicació, cosa que el converteix en un actiu molt important per a CrossData. Mostra d’això són els més de 8 anys en què va col·laborar amb altres agències del sector healthcare, assessorant per productes de Grifols, Amgen, Sanofi-Aventis, Roche, Esteve, Almirall. Ipsen, Boehringer Ingenheim, Rottapharm i Bayer.

 
Amb la seva incorporació, la nostra CRO reforça encara més el seu equip mèdic per afrontar els diferents projectes que portarem a terme durant els pròxims mesos. I és que a Punta Alta, comptem ja amb gairebé 10 anys al Sector Healthcare, i la nostra plantilla de 15 persones està formada per metges, biòlegs, publicitaris, periodistes… tots especialitzats en la investigació, el màrqueting i la comunicació en salut.

 
Investigació científica al servei de la Comunicació
Crossdata, la nostra CRO integrada dins de l’estructura de Punta Alta, actua com una consultora científica orientada a la indústria alimentària i farmacèutica. Entre els seus serveis, destaquen el disseny, coordinació i desenvolupament d’assajos clínics, estudis de fase IV, estudis observacionals EPA (Post Autorització) i No-EPA, estudis epidemiològics i registres de pacients, així com enquestes d’opinió per l’obtenció de resultats que serviran de base científica per posteriors accions de Medical Marketing i Medical Writing.